Meteorskur

Någon som var ute igår och tittade på meteorerna?

Jag trodde verkligen att det skulle vara mer än var det var. Men det var ändå ganska kul att se! Det såg precis ut som stjärnfall, fast man var tvungen att titta väldigt noggrant för att hinna se något. Det var faktiskt första gången i mitt liv som jag såg meteorer. Coolt!



Bild tagen från Google

Nu är klockan halv 12 och jag ska börja göra mej ordning snart. Sedan har jag ingen aning om vad jag ska göra idag.. Söndagar är alltid en sån dag när man inte kan komma på någonting att göra! Jag är jävligt sugen på att baka någonting men då måste jag åka ner på stan och handla grejer till det och det orkar jag inte! hehe.. Så det blir väl att måla eller någonting :)

Ha en bra söndag.. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0