Lite tid.

Jag har inte allt mycke tid över till att blogga nu för tiden. Det känns lite tråkigt men jag gör mitt bästa! Har haft två prov idag och att plugga till prov tar upp ganska mycket fritid.. Sen har jag varit i stallet, tränat voltige och ridit på sorf. Har såklart gjort en massa andra saker också med det är nog det som tagit upp mest tid den senaste veckan. Idag åkte jag iallafall till Gävle med Frida och skulle lämna tillbaka locktången, hoppades jag på, men det fick man ju inte.. Åh, vad störande det var!! -.- Sen blev det träning iaf! ↓









Sweet dreams ♥

Kommentarer
Postat av: Haidi Jakobsson

Hejdär! hoppas du har en riktigt skojjjig fredag! hihi



Ta gärna inte detta som reklam, vill bara säga att jag säljer just nu proffsiga bloggdesigner för 150kr, du bestämmer utseende själv! hihi kram!

2011-10-14 @ 15:31:12
URL: http://haidisblog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0