Bollnäs

Igår var jag och faddergänget iväg till Bollnäs och kollade på lite föreläsningar och så. Bland annat var Pär Johansson där! Ni vet han som hålller Glada hudik teatern. Han berättade lite om hur han startade upp det och så och det var precis som i filmen! Det var verkligen jättekul att lyssna på! Det var faddrar från hela stiftet och från uppsala. Vi var ca 300 pers! Men det va kul :)

Om ni undrar så har jag haft lite att göra så jag har inte haft tid att blogga. Men nu ska jag fan ta tag i detta på riktigt! Hoppas jag! (a)

Vid tre ska jag iväg på ännu en fadderträff på Mariagården och sedan ikväll är det kvällsmässa med konfirmanderna! Jag är väl hemma vid 19.00, typ!


Kommentarer
Postat av: Olivia

sv: JAAA!! :D<3

2011-10-22 @ 15:54:00
URL: http://letthedreambegiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0