En dag på nytorp!

Har precis kommit hem från nytorp i arbrå, åkte dit med frida, mathilda och hennes mamma för det var öppet hus där idag. Nytorp är ett gymnasium med inriktning häst & landtbruk. Gick runt och kollade på massa gulliga kor, grisar och hästar!
Först kollade vi på korna och kalvarna! Jag tyckte helt klart bäst om kalvarna, dom kom och slickades och var jätte go'a!
Sen kom vi in till grisarna och där luktade det inte gott! Jag fattar inte hur grisar kan vara så jävla STORA!! När jag tänker mej grisar så tänkaer jag medelstora rosa grisar men dom här va enorma!
"men" det fanns nyfödda kultingar också, hur jävla söta som hellst! Jag dör!

Vi fortsatte sen till resten av djuren.. Kaninerna och hönsen och sist hästarna !

Riktigt mysigt var det där men jag kommer värkligen inte att satsa på de.

Självklart glömde jag kameran så inga bilder blir de..

Kommentarer
Postat av: Alice

Du bloggar ofta tycker ja ;)

2010-09-18 @ 14:24:52
URL: http://aliiice.bloggplatsen.se
Postat av: Olivia

Jamen jag håller med Alice ;)

2010-09-22 @ 20:44:53
URL: http://letthedreambegin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0