Valbo today


Tyvärr så han jag inte uppdatera bloggen imorse eftersom jag åkte till valbo med mamma anton och nettan :p
Vi åkte vid 11 så..
Dagen började på ikea. Gick omkring där och kollade lite så smågrejer. Mamma köpte ett skoställ och lite diverse prytlar ;)
Sen begav vi oss till köpcentret och gick in på scorette. Köpte ett par nys höstskor där. Sen gick vi runt lite och då stötta jag på alice, tilda och olivia så jag gick med dom en stund. Jag och lollo köpte ett par roliga glasögon på skämt mest ;)
Sen åt vi lite och så..


Höstskor, scorette 399:-


Trosor, vero moda 99:-


Tröja, Vero moda 129:-


T-shirt, gina tricot 99:-


färlåt för suddig bild.
Bh, H&M 99:-


Glasögon, bikbok 20 :- tror jag :p

det var allt och nu så ska jag ta och vara lite social med dom andra så ni får ha det så bra ;)

Kommentarer
Postat av: tilda

29* ;)

2010-08-16 @ 23:26:21
URL: http://tildatornqvist.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0