tårarna rinner

Mathilda och frida gick nyss utanför dörren. Vi har kollat på " The last song idag". Den är så sjukt bra, förutom att man grinar typ hela tiden. Ucha men jag försökte hålla mej så jag satt inte och bölade iaf. ;)
TIPSAR ALLA!
När skolan slutade så gick vi och köpte lite godis och sen hem till mej och myste :) Det spöööregnade när vi gick hem och jag hade skavsår på båda hälarna, som är helt vattniga nu, så det va inte så kul att gå..
Men det gick. Det blev ju desto mysigare när vi kom hem å krypa ner under filtarna med godis och en bra film ;)

btw, det funkar fortfarande inte å ladda upp bilder...

Ska snart äta tror jag och sen blir det nog lite matte som jag måste göra klart.. Sen blir det nog tv hela kvällen ;) Det är ju fångarna på fortet ikväll och imorgon. Sen blir det tidig kväll för min del ;)
Fast sånt säger man ju bara..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0