Nu ska de funka!

Har suttit hela dagen och fixat med en annan blogg på blogg.se. Lärde mej hur man fixar header och allt det där idag så har donat med det och när jag var klar med allt och skrivit ett inlägg så loggade jag såklart ut. Kollade runt på lite sidor och så. Sen när jag skulle logga in igen så funka de inte! Fick lite panik och förökte igen och igen.. men nejnej, då hitta jag en knapp där de stog "glömt lösenord" eller nått så jag klicka på den och skerv in ett nytt men inte fan ska de funka.
Kom på att jag hade en annan blogg här som jag testade logga in på och de funka! Så har gjort den snarlika som den andra.
Haha, inte för att ni kanske är så intresserade av det här men. ;)

ligger här i sängen nu och mår illa. Det bubblar as mycke i magen, haha! kanske åt för många cheesballs ;)
Ska väl lägga mej snart tror jag.

orkar inte ladda upp någon bild nu

Kommentarer
Postat av: ax^^,

Hej!

Hjälp mig rösta på min skodesign, om du tycker de är värda att vinna så klart. ^^,

Gå genom min blogg till länkarna för att rösta! :)



http://aixiens.blogg.se/2010/august/2010-08-13-hjalp-mig-rosta-a.html



Ps. Kommentera min blogg när du röstat. Alla som röstar får länkningar när tävlingen avslutas!

(Om du har redan röstat så ber jag om ursäkt, och man kan rösta igen.)

2010-08-13 @ 12:20:57
URL: http://aixiens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0