nothing to do?

Har nyss vart ute på golfen och tränat. Haha inte en jävel kom förutom jag så blev träning själv ;)
Var hos alice och tilda igår ju typ hela dagen. Sen på kvällen åkte jag frida och mathilda iväg och tränade Voltige :p När vi kom dit så skulle vi börja ta ut bocken och alla madrasser och saker men då var dörren låst! Så vi kom inte in. Vi gick runt och försökte öppna massa dörrar men alla vart låst så vi satte oss i bilen påväg hem igen men då såg jag att den största dörren på hela stallet stog helt öppen. Haha. så vi åkte tilbaka och tränade en timme ;) Glömde kameran så har inga bilder..

Nu sitter jag som en slöhög vid datorn och gör ingenting.
Hur fan skulle livet vara uten dator? det skulle man ju aldrig klara, Haha!

Ska nog hjälpa mamma och baka typ morotskaka till imöra snart. Hon ska ha 40-års fest :)
JUSTE!! IMORGON; HEREGUD HON KOMMER SKITA PÅ SEJ!! HAHA!
berättar sen ;)

Kommentarer
Postat av: Alice

Varför kommer hon skita på sig? :ö

2010-08-13 @ 12:25:48
URL: http://aliiice.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0