Här ska nördas!


oseriös bild!!

Resten av dagen ska jag bara sitta och nörda dator och ta det lugnt ;) Sen jag fick min dator så har det blivigt mycke dator på senaste tiden men det blir väl så när man får nya saker!
Har någon av er fått nått nytt på senaste tiden? :P

Hur som hellst så kollade vi på film idag. "Den bästa av mödrar" hette den och var sådär.. Ganska långtråkig men ändå lite spännande eller hur man ska förklara. Det handlade om andra världskriget och jag brukar gilla sådanna filmer men den här va inte såå bra. Inget tips från min sida.

Märkte idag att jag hade ovanligt många läsare för att vara mej så det var jättekul! Fortsätt och läs tycker ja!
Men ni var lite dålig på kommentarer så de kan ni ju slänga in nå gång då och då ;)
Tack!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0