Funderar

                                        
Egentligen, vad är meningen med en blogg? Vem fan bryr sej om vad jag gör på dagarna? Vem vill veta vad en vanlig tråkig svensson som jag har gjort idag tex?
Ingen!
jag läser inte andras bloggar heller, Jag bryr mej inte om vad dom gör. Bara typ några storbloggaresom tex foki och kenza men inte vanliga småbloggar som hela jävla sverige har. Man får ju inga läsare heller?
Det är ju ganska meningslöst egentligen men ändå kul på nått sätt.
Jag vet ju att det är mest kompisar som läser min blogg och kanske någon annan men det är inte många.
Jag tror inte att jag kommer sluta nu men jag kommer nog att trötta ganska snart, det känner jag på mej!
Någon som håller med?
Jag tycker att det är kul samtidigt som jag inte förståg varför..

Kommentarer
Postat av: tilda

so true,so true.

2010-08-19 @ 22:08:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0